17/10/2009

How Do You Cope With Someone Who is Terminally Ill?

Si Do You Përballuar Me Dikush Kush është Terminally sėmurė? Ky artikull ka për qëllim të ndihmojë të tjerët të prindërve e të cilit mund të jetë në fazën e fundit të kancerit të mushkërive. Ja se çfarë kam bërë për të bërë një ndryshim në jetën e dikujt tjetër, edhe në qoftë se vetëm për një kohë të shkurtër. Unë e di tani se vendimet e kam bërë kanë qenë ato të drejtë. Edhe pse ishte koha e keqe e jetës sime kam gjetur atë të mirë dy javë të jetës sime. Kur babai im u diagnostikua me kancer të mushkërive mjekët i tha atij se ai kishte gjashtë muaj për të jetuar dhe se ata nuk mund të bëjë asgjë për të. Pas diagnozën e tij pothuajse një vit e gjysmë më vonë nëna ime ishte e papritur për të kalojë. Kemi menduar për të caktuar se baba do të jetë i pari për të shkuar, por si gjërat do të të ai arriti të papritur të gjithë ne. Unë po ai që jetuan më të afërt dhe më i vjetër u bë caregiver e tij primar. Unë do ta sjellë atë në emërimet e tij. Gjithashtu unë do të marrë atë pazar dhe ai gjithmonë ka pasur me të mbajë portofolin e tij që ai nganjëherë lënë atë në karrocat e tregtare. Unë do të të pastër banesën e tij (ai donte të mbajë pavarësinë e tij për sa kohë që ai mund të), shkoni dhe lopatë borë off e makinës së tij kur ai snowed. Ai këmbënguli për ngarje edhe në qoftë se ai e dinte se ai nuk duhet. Faleminderit zoti ai nuk shkoi larg. Vëllezërit e motrat e mia që jetojnë të paktën një orë larg bëri atë që ata mund të për të. Në kohë unë sapo bëri atë se çfarë pritet prej meje. Në nëntor të vitit 2008, diçka më tha që të shkoj mbi dhe sjellë atij disa proshutë që kisha përgatitur një natë më parë për drekë e tij. Kam gjetur atë ulur në karrige e tij të preferuar në vetëm të brendshme e tij dhe e dija se po vinte koha e tij dhe se nuk do të jetë i gjatë deri tani ai do të jetë me mom përsëri. Unë ende foton e tij mund të ulur në anën e shtrati i tij në spital, pasi ai kishte qenë pranuar në spital, dhe mjeku i kishte thënë atij se ai ishte në dështim të frymëmarrjes kardiak. I zgjodhi për të vënë çdo gjë tjetër në lënë anash. Kam kaluar ditë e natë në anën e tij. Ne ishim duke folur për asgjë në mënyrë të veçantë një ditë kur ai u kthye nga unë dhe tha: "Ti e di Nick ne kemi qenë në një udhëtim të gjatë ju dhe mua." Ju shikoni baba im kishte vetë rrugën e tij unike për të thënë lamtumirë të secilit dhe çdo njëri që ai e donte dhe kjo për mua ishte rruga e tij për të thënë lamtumirë për mua. E dija atëherë se vendimet e mia gjatë dy viteve të fundit nuk janë për asgjë. Shumë, shumë herë se do të na tregoni se ai na deshi. Unë thjesht e shikoi atë dhe tha se ne ende kishte një copë rrugë për të shkuar. Kjo e fundit dy javë që kam kaluar me të në spital është një dhuratë. Jo vetëm unë gjithmonë do të ushqej çdo dytë të saj, por unë do të kujtohet gjithmonë momente të mira. Unë nuk mund të për jetën e lënë atë vetëm mua dhe kam qëndruar me atë ditën dhe natën. Unë me të vërtetë besoj se edhe sot e kësaj dite që nëna ime peshperitur ne veshin tim për mua të qëndroj ... -Mbesa e tij e madhe ishte të bëni kungim e saj të parë që pranverë. Tërë vitit më parë, baba mbajtur thënë mua se dhuratë e tij për të e saj ishte se ai do të blejë çdo gjë që ajo do të ketë nevojë për atë ditë. Ju shikoni baba ishte shumë fetare dhe mori pjesë në kishë çdo të dielë. Ai e donte atë shumë dhe ai gjithmonë bërë i sigurtë se ai kishte akullore ne frigorifer e tij për vetëm në rast se ajo erdhi për një vizitë. Në të njëjtën ditë që kemi biseduar rreth tonë është në një udhëtim të gjatë, ai bëri me premtim se do të bëjë këtë gjë për të. Ai kishte bërë edhe një mik gjatë vitit të kaluar që ai kishte takuar në kishë dhe ai donte për t'u siguruar se ajo do të marrë një ritëm të ri në natyrë për Krishtlindje. Pa hezitim kam bërë atë që premtojnë e ditur fare mirë se ajo do të jetë një nder dhe kënaqësi e mia më të përulur për të përmbushur dëshirat e tij. Në të gjitha që unë do të përmbushur kurrë nuk do të ndonjëherë në lartësinë e duhur për të më bittersweet dy javë që kam pasur me baba im. Unë shpresoj se ky artikull do të ndihmojë dikush i cili mund të jetë i dytë guessing veten kur ka për të marrë vendime në lidhje me një nga prindërit e tyre terminally sëmurë. Unë e di se nuk është gjithmonë e lehtë.

0 Komento edhe ti:

Post a Comment

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info