17/10/2009

Lung Cancer Survival Rates

Kanceri i mushkërive Survival Çmimet


Një shumë e elementeve të përcaktojë normat e kancerit të mushkërive mbijetesën. Ky lloj kanceri, faza është diagnostikuar në një herë, dhe statusin e përgjithshme e personit të prekur krejt paraqesin një normë të funksionojë në përcaktimin e kancerit të mushkërive mbijetesën. Mbijetesën e kancerit është verbalized në përgjithësi në kushte e një norme të pesë mbijetesë vit, e cila është për qind e njerëzve të prekur me kancer të cilët jetojnë në së paku pesë vjet pasi kanceri i tyre është diagnostikuar.



Fushat e studimit janë shfaqur se pesë normat mbijetesa në mesin e jo-vit kanceri i qelizave të vogla të ndryshojë përmes fazës së pacientëve. 0 Faza e pacientëve të kapërcyer nga kanceri në mushkëri, rreth 50 për qind në 5 vjet. Më shumë apo më pak një të katërtën e fazës së pacientëve II bëjnë në pesë vjet, si për të barazuar 8 përqind e pacientëve të fazës së III dhe vetëm 2 për qind e pacientëve të fazës IV. Si një e tërë, të vogla-cell pjerrėsi shkallë kancer për të vazhduar një shumë shpejt në sëmundje fatale. 10-15 për qind e pacientëve me shkallë të kufizuar të vogël në shkallë të qelizave të kancerit të mushkërive, dhe në mes të 1 dhe 2 për qind e atyre me kancer të gjerë-faza, të jetojnë më në 5 vjet.



Përafërta të përballim kanceri nuk spekuloj avancimet aktuale të trajtimit të cilat mund të lënë të kuptohet për të probabilities më e dobishme për të mbijetuar, pasi ato janë në përgjithësi të llogaritet për një kohë pesë-vjeçare periudhë që nuk e le në vitin e mëparshëm. Më tepër, çdo pacienti reagon ndaj trajtimit në një metodë i pashoq; përafërta kolektive nuk përgjigjen për elementet e private, që mund të më të mirë ose rënie shanset e mbijetesës.



Akuzë e përgjithshme për të vdekur në SHBA nga kanceri i mushkërive rritur gjatë viteve 1980, dhe nisi të shkurtuar për burrat në vitet 1990. Të gjitha të njëjtë, një reduktim të lidhura nuk ka qenë përmendur në mesin e grave. Të gjithë mbi pesëdhjetë mijë duhanpirës të fundit dhe të mëparshme kanë qenë të regjistruar në gjyqi i mushkërive Kombëtare Screening për të përcaktuar nëse X-gjoks dhe fotove rreze CT scans kryer më parë sulmin e simptomeve nga kanceri në mushkëri mund të më të mirë në fillim të diagnozës dhe si pasojë e mbijetesës.

0 Komento edhe ti:

Post a Comment

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info